Fantastisk stadsvandring
Det blev en fantastisk stadsvandring i ett magiskt försommarväder ☀️.
Solen värmde precis lagom och staden visade sig från sin allra bästa sida.
Tillsammans med ett härligt gäng från Swea, & några blivande, fick vi uppleva historiska platser.
Vår guide Helle ledde oss genom turen med stort engagemang, kunskap och delade med sig av både historia och små anekdoter som gjorde upplevelsen minnesvärd. Det märktes att guidningen var genomtänkt och fylld av passion.
En dag att minnas, fylld av gemenskap, upptäckarglädje och sommarkänsla.
Stort tack till Helle för en riktigt fin guidning!





