Lunchträff med Svensk-Spanska Handelskammaren💙💛❤️

Stort tack till alla som kom på gårdagens lunchträff på Hotel Portixol!
Vi fick lyssna på Natalia Rigo och Anna Heuchenne Bauge från 🇸🇪 Svensk-Spanska 🇪🇸   Handelskammaren som berättade om sitt intressanta arbete, och efteråt njöt vi av en härlig 3-rätterslunch och nätverkade tillsammans.
Stort tack till alla deltagare, till Svensk-Spanska Handelskammaren och till Hotel Portixol för god mat och dryck.
Vi ses snart igen! 💛💙