En april hälsning från ordförande 🦋!
Hej alla kära Sweor!
Vilken sprudlande start på våren!
Jag ler när jag tänker på vår gemenskap under mars.
Ett varmt tack till alla som förgyllde påsklunchen 🥂💛 – det är just den glädjen som är kärnan i SWEA.
Det är otroligt roligt att våra aktiviteter uppskattas så mycket. Stadsvandringen, Professionals-eventet med Caroline Palmstierna och besöket hos Malene Birger var alla helt fullbokade – ett fantastiskt kvitto på att vårt program engagerar!
Nu ser vi fram emot en färgstark april med ännu fler guldkorn:
-
Stadsvandring med Caroline Palmstierna: Se Palma genom hennes ögon!
-
Favorit i repris: Ännu ett besök i Malene Birgers inspirerande studio-fullbokat.
-
Nya höjdpunkter: En klurig Quiz-kväll med Malin Ohlson och en viktig föreläsning om Hjärnhälsa med Lena Gummesson.
Självklart fortsätter vi med våra kravlösa tisdagsfikor på Café Poupette (kl. 10.00–11.30). Bara dyk upp för lite skönt surr!
I vårt nyhetsbrev får ni även lära känna vår medlemsansvariga Malin Exander lite närmare – hon som är den varma första kontakten för alla våra nya medlemmar.
Viktigt: All information och anmälningslänkar till månadens alla aktiviteter hittar du dels i nyhetsbrevet som du fått i din mailbox och dels på vår hemsida under aktiviteter.
Se till att säkra din plats i god tid!
Jag ser fram emot en ljus och händelserik april tillsammans med er alla.
Njut av vårsolen☀️så ses vi snart!
Varma hälsningar,
Ewa Bringeland