Hälsning från vår Ordförande 💛💙
Kära Sweor, Tänk att juni redan är här och att sommaren officiellt är igång – vart tog våren vägen? Maj blev en riktigt fin avslutning på vårterminen, fylld av fin gemenskap🥰. Vi hade ett härligt vårmingel hos Casa Escandi, där vi skålade i bubbel i det otroligt vackra palatset i Calatrava och fick njuta av […]