Glad midsommar och trevlig sommar! 🌼
Sweor,
Vi önskar er alla en riktigt glad och solig midsommar! 🌸☀️⛱️
Nu tar vi lite sommarledigt och ser fram emot att höras/ses igen i augusti, fyllda med ny energi, nya upptåg och många roliga aktiviteter tillsammans.
Ta hand om er, njut av sommaren och skapa många fina minnen! 💛💙
Varma hälsningar,
Styrelsen/SWEA 🌸☀️
Ps.du som inte är medlem och vill hänga med oss i höst, välkommen att anmäla dig här ❣️