Glad midsommar och trevlig sommar! 🌼
Sweor, Vi önskar er alla en riktigt glad och solig midsommar! 🌸☀️⛱️ Nu tar vi lite sommarledigt och ser fram emot att höras/ses igen i augusti, fyllda med ny energi, nya upptåg och många roliga aktiviteter tillsammans. Ta hand om er, njut av sommaren och skapa många fina minnen! 💛💙 Varma hälsningar, Styrelsen/SWEA 🌸☀️ Ps.du […]