Hälsning från ordförande ☀️
Hej alla kära Sweor! Äntligen är maj här! Det är något visst med den här tiden på Mallorca – när försommarvärmen lägger sig över ön och vi på allvar kan börja njuta av de där ljumma kvällarna vi längtat efter. April blev en riktigt härlig och intensiv månad! Det var så roligt att se hur […]